Tidligere uddannede i Emotionelle Kundetyper®
Få indsigt i tidligere studerenes oplevelse med Kundetypeuddannelsen – og hvordan de bruger kundetyperne.
Udtalelser
fra tidligere studerende
“Alene mens vi var i gang med Kundetypeuddannelsen solgte jeg for over 86.000 kr., som direkte kan tilskrives uddannelsen og min ekspertviden om kundetyper.”
Judith Højer Jensen
Marketingspecialist, Marketingbasen
“I dag bruger jeg kundetyperne som et værktøj, og der er ingen af mine kunder, der slipper udenom. For design er et fag, hvor man nogle gange mangler et sprog og nogle fakta i forhold til de rigtige beslutninger.”
Bolette Obbekær
Webdesigner, Obbekær
Jeg kan rådgive mine kunder mere kvalificeret og træffe sikre valg i forhold til løsning af opgaverne. Det gør mit interne arbejde enklere og mere effektivt. Jeg går til nye opgaver på en anden og mere struktureret måde end ellers. Nu ved jeg, hvad jeg skal spørge om, for hurtigt at spore mig ind på opgaven.
Birgitte Schødte
Tekstforfatter, b-Logic.dk
“Kundetypeuddannelsen har givet mig grundig indsigt i, hvordan vi kan levere tingene til vores kundetype, og hvilke metoder og redskaber vi skal trække på for at rykke kunderne derhen, hvor vi kan hjælpe dem bedst muligt.”
Morten Vind-Visby
Indehaver, Nordens Osteopati
“Når jeg snakker med kunderne om strategisk positionering, så nævner jeg det ikke nødvendigvis med ord, men jeg tænker kundetyperne ind i det. Fordi når man bliver “stuck in the middle” i en strategisk position, så handler det jo om, at der er nogle logikker, som ikke harmonerer. Det er nogle logikker, jeg kender fra metoden om kundetyperne. Så nu kan jeg koble logikkerne meget mere sammen”
Sarah Appel
Beecon
“Det er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen”-facon.”
Line Ida Abildgaard
Fotograf, LineIda.com
“Jeg vil anbefale Kundetypeuddannelsen til folk, som på en eller anden måde arbejder med andres markedsføring, formidling eller øvrig kommunikation.”
Jette Drøger
Indehaver, Websitterservice
Sådan bruger
Laila Nygaard kundetyperne
“Til at starte med var jeg lidt bekymret for om det kunne betale sig. Ville jeg få nok ud af det? Fordi det var jo også nogle penge der skulle betales og det var også nogle dage der skulle bruges.
Men altså jeg havde tjent pengene hjem inden jeg var færdig med uddannelsen – og så giver det mig også bare en ro at arbejde med det.”
Laila Nygaard
Grafisk Designer, Nygaard Grafisk
Laila er uddannet i kundetyper.
Sådan bruger
Jesper Hugh kundetyperne
“Jeg bruger kundetyperne hele vejen rundt. Altså jeg bruger kun kundetyperne i det her. Jeg tænker hele tiden, hvad er det for en kunde jeg står overfor. Hvad er budskabet, og hvad er det for en kunde?
For min forreting har det gjort det, at jeg har mere end mangedobbelt min omsætning, og jeg laver slet ikke noget markedsføring for mig selv – overhovedet! Kunderne kommer af sig selv.”
Jesper Hugh
Marketingspecialist, E:fect
Jesper er uddannet i kundetyper
Sådan bruger
Rikke Dunne kundetyperne
Jeg har haft licensen til at skrive tekster ud fra Emotionelle Kundetyper i ét år nu, og jeg bruger det hver eneste dag, når jeg skriver tekster.
Så tænkte jeg, at det var meget interessant at kunne rådgive mine egne kunder. Det er et udviklingspotentiale i min virksomhed, at jeg må rådgive mine egne kunder til valg af kundetype.
Rikke Dunne
Visual assistent og tekstforfatter, Passion for projekter
Sådan bruger
Kim Sangild kundetyperne
“Uanset om det er planneren, web-developeren, SoMe-specialisten eller projektlederen, så ved alle, hvad Emotionelle Kundetyper er. Når vi internt siger “en blå kunde”, så er ingen i tvivl om, hvilken type markedsføring der skal laves.
For mig, er det her blevet meget mere en business case på – ja, vi betalte en sum penge for at få uddannelsen, men det er pebernødder i forhold til, hvad vi allerede har fået ind.
Kim Sangild
CEO, Advicer
Kim er uddannet i kundetyper
Sådan bruger
Elisa Grauenkjær kundetyperne
Kundetypeuddannelsen gav mig det sidste, fordi man får hele dage sammen med andre, der tager uddannelsen og bliver sat i workshops med dem. Samtidig har du en underviser fra Institut for Kundetyper, der jo ved alt om det her.
Du får mulighed for at stille spørgsmål, og sidde hele dagen og terpe det. Du kommer ned i alt det tekniske bag.
Elisa Grauenkjær
Direktør, Vizuall
Hvem er de tidligere
kundetypeuddannede?
De fleste arbejder som salgs- eller marketingprofessionelle.
Klik på “+” herunder for at blive klogere på, hvordan disse fordeler sig branchemæssigt. Herudover har vi også haft ejerledere, ansatte medarbejdere, ledige og erhvervskonsulenter på uddannelsen (som har kørt siden 2017).
www.advicer.dk
www.annamie.dk
www.annetoftvang.dk
www.b-logic.dk
www.brandnewday.dk
www.camillagroen.com
www.katrinefriisberg.dk
www.kommunikariet.dk
www.lonerubin.dk
www.majachristine.dk
www.majbrittlund.dk
www.netinspire.dk
www.nextedition.dk
www.passionforprojekter.dk
www.retning.dk
www.stineroel.dk
www.tejlmandkommunikation.dk
www.tekstfokus.dk
www.vizuall.dk
www.advicer.dk
www.brandnewday.dk
www.bæredygtigmarkedsføring.dk
www.caretogrow.dk
www.centerforvelvaere.dk
www.gronningogco.dk
www.hanneoestergaard.dk
www.heidinim.dk
www.iværksætteruddannelsen.dk
www.majachristine.dk
www.majbrittlund.dk
www.marketingbasen.dk
www.netinspire.dk
www.retning.dk
Sarah Appel
www.stinegrubbe.dk
www.vaerdiskaber.dk
www.advicer.dk
www.b-logic.dk
www.boldbird.dk
www.bæredygtigmarkedsføring.dk
www.caretogrow.dk
www.efekt.dk
www.evastenbryggen.dk
www.jackieluzy.com
www.kommunikariet.dk
www.lineida.com
www.majachristine.dk
www.marketingbasen.dk
www.netinspire.dk
www.nordalmedia.dk
www.passionforprojekter.dk
www.rebekkahviid.dk
www.suhrgrafik.dk
www.tejg.dk
www.webklar.dk
www.vizuall.dk
www.advicer.dk
www.annamie.dk
www.annetoftvang.dk
www.b-logic.dk
www.boldbird.dk
www.bæredygtigmarkedsføring.dk
www.camillagroen.com
www.caretoogrow.dk
www.centerforvelvaere.dk
www.efekt.dk
www.gronningogco.dk
www.hanneoestergaard.dk
www.heidinim.dk
www.jackieluzy.com
www.johnykristensen.dk
www.karinmelbye.dk
www.kommunikariet.dk
www.lineida.com
www.majachristine.dk
www.majbrittlund.dk
www.marketingbasen.dk
www.netinspire.dk
www.nordalmedia.dk
www.majachristine.dk
www.obbekaer.dk
www.palmgrenmarketing.dk
www.passionforprojekter.dk
www.r-stjerne.dk
www.rebekkahviid.dk
www.retning.dk
www.rikkefinland.dk
www.suhrgrafik.dk
www.tejg.dk
www.tejlmandkommunikation.dk
www.tekstfokus.dk
www.vaerdiskaber.dk
www.vizuall.dk
www.webklar.dk
www.advicer.dk
www.annamie.dk
www.camillagroen.com
www.eistrupweb.dk
www.evastenbryggen.dk
www.karinmelbye.dk
www.majbrittlund.dk
www.marketingbasen.dk
www.midtjyskmarkedsføring.dk
www.netinspire.dk
www.nextedition.dk
www.nygaardgrafisk.dk
www.obbekaer.dk
www.palmgrenmarketing.dk
www.r-stjerne.dk
www.suhrgrafik.dk
www.tejg.dk
www.vizuall.dk
www.webklar.dk
www.websitterservice.dk
Få svar på dine spørgsmål
Vi bestræber os på at sidde klar ved chatten nederst i højre hjørne på hverdage ml. kl. 9-15, og er vi kortvarigt væk, så svarer vi pr. mail.
Du kan også sende os en besked via formularen.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.