WEBINAR | Bilbranchen
Sådan undgår I at spilde penge på markedsføringen
Med segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper kan I gøre jeres marketingindsatser mere præcise og effektive og dermed undgå at bruge unødige kroner i jeres budget. Webinaret er for dig:
- der er ansat i bilbranchen
- der har ansvaret for markedsføringen
- der vil have mere ud af jeres markedsføringen et løft i 2023
- der vil forstå kundernes følelsesmæssige grunde til at købe
Oplever du at:
- Kunderne er påvirket af krisen og holder på pengene
- Det er svært at gennemskue om du bruger pengene på markedsføringen de rigtige steder
- Kunderne altid kommer via Bilbasen - så giver det overhovedet mening at gøre andet?

Du får et nyt perspektiv
på markedsføringen...
Hvordan er salgsprocessen i bilbranchen?
Som bilforhandler hjælper du kunden på vej, og viser, at du har den bil, som de leder efter. Men hvordan er salgsprocessen egentligt? Sælger bilbranchen stadig biler i klassisk forstand? Har bilbranchen sit eget sprog?
Anvender du den rigtige markedsføring?
Hvilke markedsføringssindsatser anvender du i dag? Er det hjemmesiden der fører til et salg? Eller Radio-spots, SoMe opslag eller besøg i butikken? Eller fokuseres der udelukkende på salg via Bilbasen?
Har bilbranchen et digitalt efterslæb?
Hvordan kan hjemmesiden blive en langt mere direkte salgskanal, end hvor der vises billeder og film af biler? Det kan selvfølgelig godt være, det fungerer for jer lige nu, men det gør jer sårbare overfor konkurrenter, der virkelig forstår kunderne digitale og emotionelle behov.
Hvem møder du?
Her er en kort introduktion af foredragsholderne ved arrangementet.

Sanne Dollerup
Forsker hos Institut for Kundetyper

Morten Andersen
Projektleder hos Skarpt
Hvornår foregår det:
TIDSPUNKT: Torsdag d. 2. februar kl. 11.00-12.00
STED: Online webinar
PRIS: GRATIS – Tilmelding nødvendig