Webinar: "Tekst til de fire Emotionelle Kundetyper®"

Webinar for tekstforfatter og content creators

TIDSPUNKT: Torsdag den 23. november kl. 10.00-11.00
STED: Online – Zoom
VÆRT: Sanne Dollerup, partner og erhvervsforsker hos Institut for Kundetyper.
PRIS: Det koster dig ikke andet end din e-mail adresse.
Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper. 
Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det er ikke er relevant.

Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.

Webinaret er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten. 

Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

  • “Jeg kan ikke lide den overskrift.”
  • “Jeg synes, at det bliver for følelsesladet med al den storytelling.”
  • “Jeg kunne godt tænke mig flere beviser for effekten i teksten.”
  • “Jeg synes, at teksten bliver for lang.”
  • “Jeg kunne godt bruge mere information i teksten.”

Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring teksten – og dermed også en tekst, som skal rumme mange meninger og derfor ikke virker efter hensigten.

I webinaret præsenteres du for metoden Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.

PROGRAM:

10.00-10.05: Velkommen og præsentation

10.05-10.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®? 

10.15-10.30: Sådan kan kundetyperne bruges som tekstforfatter og content creator

10.30-10.50: Spørgsmål og diskussion

10.50-11.00: Afslutning 

Scroll to Top