Tekst til de Emotionelle Kundetyper

Webinar for dig, der er tekstforfatter

Gratis webinar om tekst til de fire kundetyper

Webinaret om “Tekst til de fire Emotionelle Kundetyper” er for dig, der tekstforfatter.

Det er relevant, hvis du har en udfordring med at  navigere og håndtere kunders, chefens, kollegaers, samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten. Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

  • Jeg ikke lige kan lide den overskrift.
  • Jeg synes, at det bliver for følelsesladet med alt den storytelling.
  • Jeg kunne godt tænke mig nogle flere beviser for effekten i teksten.
  • Jeg synes, at teksten bliver for lang.
  • Jeg kunne godt bruge noget mere information i teksten. 

Når dem, der skal give dig feedback tager udgangspunk i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlspørgsmål omkring teksten – og dermed også en tekst, som skal rumme mange meninger, og derfor ikke virker efter hensigten.

I webinaret præsenteres du for de Emotionelle Kundetyper, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt. 

Deltag i webinar d. 25. august 2022 kl. 10.00

Dette webinar er specifikt målrettet til dig, der gerne vil:

  • Vide mere om kunderne (og hvorfor de køber).
  • Minimere meningsbaseret debat omkring det teksten.
  • Spare ressourcer (tid, energi og penge).
  • Skrive tekst der er med til at motivere kunder til at købe mere. 

Webinaret optages og tilmeldte får tilsendt optagelsen.

Underviser er grundlægger og forsker Sanne Dollerup

Tilmeld dig her:

https://showtime.zoho.eu/join#/30003791897/13880000000224532

Scroll til toppen