[Internt webinar hos Somera]
"Tekst til de fire Emotionelle Kundetyper®"

Webinar for tekstforfatter og content creators

TIDSPUNKT: Fredag den 15. december kl. 10.00-11.00
STED: Online – Zoom
VÆRT: Sanne Dollerup, senior erhvervsforsker hos Institut for Kundetyper.
MÅLGRUPPE: Medarbejdere hos Somera

Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.

Webinaret er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten. 

Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

  • “Jeg kan ikke lide den overskrift.”
  • “Jeg synes, at det bliver for følelsesladet med al den storytelling.”
  • “Jeg kunne godt tænke mig flere beviser for effekten i teksten.”
  • “Jeg synes, at teksten bliver for lang.”
  • “Jeg kunne godt bruge mere information i teksten.”

Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring teksten – og dermed også en tekst, som skal rumme mange meninger og derfor ikke virker efter hensigten.

I webinaret præsenteres du for metoden Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.

PROGRAM:

10.00-10.05: Velkommen og præsentation

10.05-10.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®? 

10.15-10.30: Sådan kan kundetyperne bruges som tekstforfatter og content creator

10.30-10.50: Spørgsmål og diskussion

10.50-11.00: Afslutning 

Scroll to Top