[Internt webinar hos Somera]
"Tekst til de fire Emotionelle Kundetyper®"
Webinar for tekstforfatter og content creators
TIDSPUNKT: Fredag den 15. december kl. 10.00-11.00
STED: Online – Zoom
VÆRT: Sanne Dollerup, senior erhvervsforsker hos Institut for Kundetyper.
MÅLGRUPPE: Medarbejdere hos Somera
Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.
Webinaret er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten.
Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:
- “Jeg kan ikke lide den overskrift.”
- “Jeg synes, at det bliver for følelsesladet med al den storytelling.”
- “Jeg kunne godt tænke mig flere beviser for effekten i teksten.”
- “Jeg synes, at teksten bliver for lang.”
- “Jeg kunne godt bruge mere information i teksten.”
Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring teksten – og dermed også en tekst, som skal rumme mange meninger og derfor ikke virker efter hensigten.
I webinaret præsenteres du for metoden Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.
PROGRAM:
10.00-10.05: Velkommen og præsentation
10.05-10.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®?
10.15-10.30: Sådan kan kundetyperne bruges som tekstforfatter og content creator
10.30-10.50: Spørgsmål og diskussion
10.50-11.00: Afslutning
Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.