Anbefalet process for mindre og mellemstore virksomheder:

Ideelt for dig, der arbejder som marketing-blæksprutte og står overfor en vigtig beslutning, et større projekt eller en konkret udfordring såsom manglende omsætning.

1: Få rådgivning

Det sikreste er at indlede processen med en 3 timers kompetent rådgivning omkring valg af den kundetype, der passer bedst til jeres brand og virksomhed. Samtidigt vil du blive klogere på jeres UESP og prioriteringen af de vigtigste indsatser. Vælg mellem online og fysisk møde. NB: Det er aldrig for tidligt. Priser fra 4.500-9.500 kr. + moms.

2: Tag et kursus

Dernæst anbefaler vi et dybere kendskab til den valgte emotionelle kundetype, dvs. dét indkøbshumør jeres markedsføringsindsatser skal fremme. Dét kan læres på en enkelt dag. Vælg mellem intern fysisk undervisning, et live online åbent hold (dagskursus) eller et optaget online (grundkursus). Priser fra 2.500-30.000 kr. + moms.

3: Tilvælg redskaber

Med hjælperedskaber såsom ordlisten, farveguiden eller AI Kundetype- validatoren er du godt klædt på til at arbejde målrettet med specifikke indsatser såsom tekstforfatning eller valg af farver til logo, hjemmesiden og SoMe-content. Priser fra 99 kr/mdr.-800 kr. + moms.

Scroll to Top