Begivenhedsdetaljer
Dagskursus om den blå kundetype På kurset lærer du på 1 dag fra 9.00-16.00, hvordan du kan forbedre specifikke markedsføringsindsatser for at øge salget. På dagskurset får du viden om, hvad du
Begivenhedsdetaljer
Dagskursus om den blå kundetype
På kurset lærer du på 1 dag fra 9.00-16.00, hvordan du kan forbedre specifikke markedsføringsindsatser for at øge salget.
På dagskurset får du viden om, hvad du skal gøre for at øge købelysten, hvordan du undgår at bremse salget og hvilke konkrete tiltag, du skal fokusere på fremover.
På kursusdagen lærer du:
- En grundlæggende forståelse for den blå kundetypes bagvedliggende købsmotivation.
- Den gennemgående kommunikationsstil såsom ordvalg og brug af grafiske virkemidler, billeder og video.
- De 3 helt særlige parametre: Testimonials, Ekspertpositionering og Networking- som er altafgørende for at få kunderne til at tage en købsbeslutning.
- De 5 mest relevante markedsføringskanaler til den blå kundetype.
- De mest aktuelle trends introduceres.
Læs mere om dagskurset for den blå kundetype ved at klikke her.
Tidspunkt
(Torsdag) 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom
Vært
Mathilde Vestergaard Jensen
Junior erhvervsforsker