Tirs17sep9:00Tirs12:00IntroduktionskursusIntroduktion til Emotionelle Kundetyper9:00 - 12:00 ZoomPris:1.500 kr. + moms

Begivenhedsdetaljer

 

Introduktion til Emotionelle Kundetyper

På kurset lærer du om købsadfærd, og hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet for at øge salget. En formiddag fra kl. 9.00-12.00.

På kurset får du viden om, hvad Emotionelle Kundetyper er, hvordan det kan bruge i praksis og de fire emotionelle kundetypers købsmotivation.

På kursusdagen får du:

  • En grundlæggende forståelse for emotionel markedsføring og købsadfærd.
  • Indblik i de fire emotionelle Kundetyper og deres karakteriska i en købssituation.
  • Introduktion til branding til de fire kundetyper.
  • Konkrete eksempler – både med fokus på b2b og b2c

Læs mere om introduktionskurset ved at klikke her.

 

Tidspunkt

(Tirsdag) 9:00 - 12:00

Lokation

Zoom

Vært

Mathilde Vestergaard Jensen

Junior erhvervsforsker
Scroll to Top