Begivenhedsdetaljer
Webinar om grafik til de fire Emotionelle Kundetyper® Webinaret om ‘Grafik til de fire Emotionelle Kundetyper®’ er for dig, der er grafisk designer. Det er relevant, hvis du har en udfordring
Begivenhedsdetaljer
Webinar om grafik til de fire Emotionelle Kundetyper®
Webinaret om ‘Grafik til de fire Emotionelle Kundetyper®’ er for dig, der er grafisk designer. Det er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om forskellige grafiske udtryk.
Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:
- “Jeg kan ikke lide, når der er så mange farver.”
- “Jeg synes, at det bliver for kedeligt.”
- “Jeg kunne godt tænke mig mere luft mellem elementerne.”
- “Jeg er ikke så vild med rød og orange sammen.”
- “Jeg synes, at det bliver for feminint.”
Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring den endelige udformning af designet.
I webinaret præsenteres du for Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.
PROGRAM:
10.00-10.05: Velkommen og præsentation
10.05-10.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®?
10.15-10.30: Sådan kan kundetyperne bruges som grafisk designer
10.30-10.50: Spørgsmål og diskussion
10.50-11.00: Afslutning
Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.
Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper. Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det ikke er relevant.
Tidspunkt
(Torsdag) 10:00 - 11:00
Lokation
Zoom