Begivenhedsdetaljer
Webinar om salg til de fire Emotionelle Kundetyper® Webinaret er relevant, hvis din primære arbejdsfunktion er salg, og du ønsker at undgå, at du får kunder af uholdbare årsager såsom: Du
Begivenhedsdetaljer
Webinar om salg til de fire Emotionelle Kundetyper®
Webinaret er relevant, hvis din primære arbejdsfunktion er salg, og du ønsker at undgå, at du får kunder af uholdbare årsager såsom:
- Du var billigst (fordi en anden kunne blive endnu billigere – og du tjener ikke optimalt).
- Det var bekvemt (f.eks. fordi du lige lå på indkøbsruten).
- Du var den eneste (risikabelt hvis der kommer en konkurrent).
- Du kørte en kampagne (det er en dyr måde at få en kunde på).
- Det skete tilfældigt (du var bare lige på det rette sted på det rette tidspunkt og kan måske ikke sikre det sker igen).
- Det skete ubevidst (så de ikke kan huske dig næste gang de mangler noget).
- Kunden blev semi-tilfreds (f.eks. fordi markedsføringen havde lovet ét og du har leveret noget lidt andet).
Problemet med de uholdbare salg er samlet set:
- Lavere indtjening.
- Lavere kundeloyalitet.
- Mindre kundetilfredshed.
- Højere risiko.
I webinaret præsenteres du for metoden Emotionelle Kundetyper®, som kan sikre dig flere tilfredse og loyale kunder, der bevidst foretrækker dig/det du leverer – og som bliver mindre prisbevidste.
PROGRAM:
09.00-09.05: Velkommen og præsentation
09.05-09.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®?
09.15-09.30: Sådan kan kundetyperne bruges af sælgere
09.30-09.50: Spørgsmål og diskussion
09.50-10.00: Afslutning
Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.
Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper. Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det ikke er relevant.
Tidspunkt
(Torsdag) 9:00 - 10:00
Lokation
Zoom