Tors04apr9:00Tors10:00Webinar for sælgereSalg til de fire Emotionelle Kundetyper®9:00 - 10:00 Zoom

Begivenhedsdetaljer

Webinar om salg til de fire Emotionelle Kundetyper®

Webinaret er relevant, hvis din primære arbejdsfunktion er salg, og du ønsker at undgå, at du får kunder af uholdbare årsager såsom:

  • Du var billigst (fordi en anden kunne blive endnu billigere – og du tjener ikke optimalt).
  • Det var bekvemt (f.eks. fordi du lige lå på indkøbsruten).
  • Du var den eneste (risikabelt hvis der kommer en konkurrent).
  • Du kørte en kampagne (det er en dyr måde at få en kunde på).
  • Det skete tilfældigt (du var bare lige på det rette sted på det rette tidspunkt og kan måske ikke sikre det sker igen).
  • Det skete ubevidst (så de ikke kan huske dig næste gang de mangler noget).
  • Kunden blev semi-tilfreds (f.eks. fordi markedsføringen havde lovet ét og du har leveret noget lidt andet).

Problemet med de uholdbare salg er samlet set:

  • Lavere indtjening.
  • Lavere kundeloyalitet.
  • Mindre kundetilfredshed.
  • Højere risiko.

I webinaret præsenteres du for metoden Emotionelle Kundetyper®, som kan sikre dig flere tilfredse og loyale kunder, der bevidst foretrækker dig/det du leverer – og som bliver mindre prisbevidste.

PROGRAM:

09.00-09.05: Velkommen og præsentation

09.05-09.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®? 

09.15-09.30: Sådan kan kundetyperne bruges af sælgere

09.30-09.50: Spørgsmål og diskussion

09.50-10.00: Afslutning

Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.

Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper. Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det ikke er relevant.

Tidspunkt

(Torsdag) 9:00 - 10:00

Lokation

Zoom

Vært

Jannie Ilum Gade

Direktør og partner hos Institut for Kundetyper
Scroll to Top