Tors16maj10:00Tors11:00Webinar om ChatGPTBrug af ChatGPT til de fire Emotionelle Kundetyper®10:00 - 11:00 Zoom

Begivenhedsdetaljer

Webinar om brug af ChatGPT til de fire Emotionelle Kundetyper®

Rigtig mange, der arbejder med markedsføring, mig selv inklusive, bruger ChatGPT til at forfatte tekster, researche og meget andet.

Lad det være sagt med det samme: Jeg er pro-ChatGPT og generelt begejstret for værktøjet, som, brugt rigtigt, har et nærmest uendeligt potentiale for at træffe bedre beslutninger, spare en masse tid og gøre et godt stykke arbejde endnu bedre.

Men, og der er et “men”.

Nærmest over natten ser jeg en tydelig forandring, ikke kun i virksomhedens kommunikation, men også hos enkeltpersoner. Det virker som om, at begge parter har skiftet til en mere ensartet, “AI-agtig”-stil.

I kundetypeterminologi vil jeg vurdere, at flere brands tone of voice over en bred kam er blevet mere rød og blå. Særligt ved brands, der henvender sig til en anden kundetype end de førnævnte (og det skal jeg hilse at sige, at der er mange, der gør), er min påstand, at det sproglige skift bliver et problem over tid.

Dette skift kan over tid underminere brandtroværdigheden hos modtageren, der ubevidst, men meget berettiget, f.eks. kan spørge: “Jeg troede, at brandet var nede på jorden og personligt. Nu er tonen pludselig blevet pralende og maskinagtig. Er det stadig den samme virksomhed?”

Det skal der laves om på.

Derfor har jeg lavet det her webinar, så du kan undgå kritiske fejl, når du bruger ChatGPT ifm. kundetypemetoden.

Vi dykker ned i, hvordan du kan bruge ChatGPT til at skrive tekster, der præcist rammer de røde, gule, blå og grønne kundetyper. Uden denne viden risikerer du at skabe indhold, der ikke alene er ineffektivt, men som også kan skade dit brand og din troværdighed.

Hvorfor skal du deltage i webinaret?

Uden en grundig forståelse af Emotionelle Kundetyper® og anvendelsen af denne viden i din tekstforfatning, står du over for potentielle udfordringer på den lange bane:

Dine tekster vil muligvis ikke ramme plet med dit publikum, hvilket fører til lav engagement og konverteringsrater.

Du risikerer at spilde værdifulde ressourcer på indhold, der ikke passer til dit brand

Dit brand risikerer over tid at blive utroværdigt fordi du ikke kommunikerer i overensstremmelse med dit brands tone of voice.

Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.

Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper. Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det ikke er relevant.

Tidspunkt

(Torsdag) 10:00 - 11:00

Lokation

Zoom

Scroll to Top