Begivenhedsdetaljer
Webinar: Tekst til de fire Emotionelle Kundetyper® Webinaret er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten. Det
Begivenhedsdetaljer
Webinar: Tekst til de fire Emotionelle Kundetyper®
Webinaret er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten.
Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:
“Jeg kan ikke lide den overskrift.”
“Jeg synes, at det bliver for følelsesladet med al den storytelling.”
“Jeg kunne godt tænke mig flere beviser for effekten i teksten.”
“Jeg synes, at teksten bliver for lang.”
“Jeg kunne godt bruge mere information i teksten.”
Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring teksten – og dermed også en tekst, som skal rumme mange meninger og derfor ikke virker efter hensigten.
I webinaret præsenteres du for metoden Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.
Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.
Det koster dig ikke andet end din e-mail adresse at deltage i webinaret.
Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper.
Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det er ikke er relevant.
OBS:
Har du ikke CVR-nummer, kan du blot skrive “0” i dette felt.
Tidspunkt
(Torsdag) 9:00 - 10:00
Lokation
Zoom