FAQ

Herunder har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om abonnementet.

Find svar på dit spørgsmål her:

Vi ønsker kun tilfredse kunder - derfor er det en god idé at læse herunder, hvad du kan forvente som abonnent.
Du vælger selv: Vi trækker pengene på dén dag, hvor du har tilmeldt dig abonnementet. Betalingen sker fortløbende og automatisk via dit tilmeldte kort, indtil du ønsker at opsige aftalen (når som helst).

Det er præcis ligeså enkelt som at have et Netflix-abonnement:

  1. START: Læg det ønskede “Abonnement” i kurven og betal den første periode
  2. BRUG: Log på læringsplatformen og se præcis de videoer og arbejdsbøger du ønsker og deltag i alle de ønskede medlemsaktiviteter (NUL BINDING)
  3. STOP: Meld dig ud med ét klik (NUL OPSIGELSESPERIODE). Opsiger du eksempelvis 10 dage efter sidste abonnementsbetaling, har du fortsat adgang til alt i de resterende 20 dage.

Hvert eneste onlinekursus er overskueligt struktureret, så det er let at navigere rundt og finde præcis det materiale, som du mangler. Der er endvidere en gennemtænkt og enkel struktur på tværs af materialet. Således hedder kapitel 13 altid “Tekst”, kapitel 14 er “Grafik” og kapitel 15 er “Billeder”.

 

Se vores rundvisningsvideo med en kort introduktion til læringsplatformen:
  1. Du starter med at gennemgå de første 4 kapitler i et af de 4 komplette kundetypekurser (de er ens). Derigennem får du et overordnet indblik i kundetyperne. Det tager cirka 1/2 time.
  2. Herefter anbefaler vi at du ser nærmere på kapitel 5-9 hos de kundetyper, der kan være relevante at overveje for jer. Dermed får du indblik i ønsker, motivationer, præferencer og behov. Det tager cirka 1 time (pr. kundetype).
  3. Dernæst vælger du jeres kundetype, ser alle de resterende kapitler herom og arbejder dig trin-for-trin igennem arbejdsbogens anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt og hvor mange ressourcer du har til rådighed. NB: Er det svært at vælge kundetypen, så book en 20 minutters gratis rådgivning via læringsplatformen (hvis du ikke har fået en sådan tidligere).
  4. Efter 3 måneders medlemskab bliver du inviteret ind i et ERFA-forum (på Facebook). Derinde møder du medlemmer med samme kundetype og som følger samme materiale. Derinde kan du dele dit tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de certificerede i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i forummet.

For nogle bliver abonnementet et kort bekendtskab, imens de lige får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen, eller bekræfter, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam. Lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats.

Abonnementet og redskaberne er relevante for alle typer virksomheder (B2B, B2C og B2G), uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet. Se det som en online marketingchef, der altid lige har den rette skabelon, en trin-for-trin-guide og kan give konstruktiv feedback, velfortjent ros og svar på kundetyperelaterede spørgsmål. 

Scroll til toppen
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.