FAQ

Herunder har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om abonnementerne. Vær opmærksom på, at der er forskel på indholdet i KURSUS og LICENS.

Find svar på dit spørgsmål her:

Vi ønsker kun tilfredse kunder. derfor er det en god idé at læse herunder, hvad du kan forvente som abonnent.

Du vælger selv: Vi trækker pengene på dén dag, hvor du har tilmeldt dig abonnementet. Betalingen sker fortløbende og automatisk via dit tilmeldte kort, indtil du ønsker at opsige aftalen (når som helst). Dette kan dog justeres, hvis du meget gerne vil trækkes på et bestemt tidspunkt. Bare kontakt os på kontakt@kundetyper.dk.

Det er præcis ligeså enkelt som at have et Netflix-abonnement:

  1. START: Læg det ønskede “Abonnement” i kurven, og betal den første periode
  2. BRUG: Log på læringsplatformen, og se præcis de videoer og arbejdsbøger, du ønsker, og deltag i alle de ønskede medlemsaktiviteter (NUL BINDING)
  3. STOP: Meld dig ud med ét klik (NUL OPSIGELSESPERIODE). Opsiger du eksempelvis 10 dage efter sidste abonnementsbetaling, har du fortsat adgang til alt i de resterende 20 dage.

Hvert eneste onlinekursus er overskueligt struktureret, så det er let at navigere rundt og finde præcis det materiale, som du mangler. Der er endvidere en gennemtænkt og enkel struktur på tværs af onlinematerialet. Således hedder kapitel 13 altid “Tekst”, kapitel 14 er “Grafik”, og kapitel 15 er “Billeder”.

  1. Du starter med at booke en times online velkomstmøde, så du kan få forklaret alt det praktiske (og valgt kundetype, hvis det ikke allerede er sket). Vi sender bookinglinket til dig i velkomstmailen.
  2. Dernæst skal du have tilegnet dig den relevante viden vha. læringsplatformen. Derinde finder du blandt andet velstrukturerede videoer, online arbejdsbøger, skabeloner, tjeklister, ordlister, guides, worksheets og sågar forslag til hvordan du trin-for-trin får gennemgået materialet – f.eks. med en uges indsats pr. uge.
  3. Herefter modtager du en kode med licenslogoet, som du kan implementere på din hjemmeside.
  4. Fremover kan du henvise dine kunder til, at få en gratis kundetyperådgivning af os – så du er sikker på at målrette deres markedsføringsmateriale til den rette kundetype. Bookinglinket finder du inde på læringsplatformen.
  5. Hvis og når, du får spørgsmål hen ad vejen, så kan du kontakte os direkte via mail eller telefon. Vi garanterer at vende tilbage til dig indenfor 24 timer på hverdage, så du altid kan være sikker på at kunne komme videre.
  6. Flere gange årligt inviteres du til særlige kurser for licenstagere – både online og fysisk – samt kortere- og længerevarende.
  7. Du får også – kvartalsvise – opdateringer om hver kundetype.
  1. Du starter med at booke et 20-minutters gratis velkomstmøde via linket i velkomstmailen
  2. I slutningen af velkomstmødet vil du få adgang til alt kursusmaterialet om den valgte kundetype + få tilsendt en mail med den 100-siders print selv-PDF med de tilhørende opgaver.
  3. Herefter logger du ind og ser de 22 videoer (a ml. 5-45 minutters varighed) samt arbejder dig trin-for-trin igennem den online arbejdsbogs anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave, du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt, og hvor mange ressourcer du har til rådighed. For at støtte dig i processen findes der på læringsplatformen en oversigt med en anbefaling til hvordan du bedst anvender én time pr. uge.
  4. Efter 3 måneders medlemskab bliver du inviteret ind i et ERFA-forum (på Facebook). Derinde møder du Kundetypeuddannede samt medlemmer med samme kundetype og som følger samme materiale. Her kan du dele dit tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på et nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i forummet.
  5. Hver torsdag (undtaget i ferier) fra kl. 13-14 kan du stille os spørgsmål og få svar via den skriftlige og fortrolige live-chat.
  6. Herudover kan du deltage  i de løbende live onlinekurser, som afholdes på tirsdage kl. 9. 

For nogle bliver abonnementet et kort bekendtskab, imens de lige får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen eller bekræfter, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam. Lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats.

KURSUS er målrettet til selvstændige og ansatte, som har ansvaret for markedsføringen. LICENS er målrettet til ansatte og selvstændige, der arbejder med markedsføring for kunder.

Abonnementerne og redskaberne er relevante for alle typer virksomheder (B2B, B2C og B2G), uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet. Se det som en online marketingchef, der altid lige har den rette skabelon, en trin-for-trin-guide og kan give konstruktiv feedback, velfortjent ros og svar på kundetyperelaterede spørgsmål. 

Scroll til toppen