FAQ

Herunder har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om abonnementerne. Vær opmærksom på, at der er forskel på indholdet i BASIS og UDVIDET forløb.

Find svar på dit spørgsmål her:

Vi ønsker kun tilfredse kunder. derfor er det en god idé at læse herunder, hvad du kan forvente som abonnent.

Du vælger selv: Vi trækker pengene på dén dag, hvor du har tilmeldt dig abonnementet. Betalingen sker fortløbende og automatisk via dit tilmeldte kort, indtil du ønsker at opsige aftalen (når som helst). Dette kan dog justeres, hvis du meget gerne vil trækkes på et bestemt tidspunkt. Bare kontakt os på kontakt@kundetyper.dk.

Det er præcis ligeså enkelt som at have et Netflix-abonnement:

  1. START: Læg det ønskede “Abonnement” i kurven, og betal den første periode
  2. BRUG: Log på læringsplatformen, og se præcis de videoer og arbejdsbøger, du ønsker, og deltag i alle de ønskede medlemsaktiviteter (NUL BINDING)
  3. STOP: Meld dig ud med ét klik (NUL OPSIGELSESPERIODE). Opsiger du eksempelvis 10 dage efter sidste abonnementsbetaling, har du fortsat adgang til alt i de resterende 20 dage.

Hvert eneste onlinekursus er overskueligt struktureret, så det er let at navigere rundt og finde præcis det materiale, som du mangler. Der er endvidere en gennemtænkt og enkel struktur på tværs af onlinematerialet. Således hedder kapitel 13 altid “Tekst”, kapitel 14 er “Grafik”, og kapitel 15 er “Billeder”.

  1. Du starter med at gennemgå de første fire kapitler i et af de fire komplette kundetypekurser (de er ens). Derigennem får du et overordnet indblik i kundetyperne. Det tager cirka 1/2 time.
  2. Herefter anbefaler vi, at du ser nærmere på kapitel 5-9 hos de kundetyper, der kan være relevante at overveje for jer. Dermed får du indblik i ønsker, motivationer, præferencer og behov. Det tager cirka én time (pr. kundetype).
  3. Dernæst vælger du jeres kundetype. Kender I ikke kundetypen, så book en 60-minutters gratis rådgivning via læringsplatformen, hvis du ikke har fået en sådan tidligere. Linket til booking fås i velkomstmailen. 
  4. Dernæst ser du alle de resterende kapitler om den valgte kundetype og arbejder dig trin-for-trin igennem arbejdsbogens anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave, du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt, og hvor mange ressourcer du har til rådighed. Hvis du ønsker det, kan du på læringsplatformen tilmelde dig et gratis trin-for-trin forløb. Så modtager du hver uge en mail med ugens opgaver, som tilsammen varer én time pr. uge.
  5. Efter 3 måneders medlemskab bliver du inviteret ind i et ERFA-forum (på Facebook). Derinde møder du medlemmer med samme kundetype og som følger samme materiale. Her kan du dele dit tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de certificerede i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på et nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i forummet.
  6. Hver torsdag fra kl. 13-14 kan du stille os spørgsmål og få svar via den skriftlige og fortrolige live-chat. Herudover kan du maile og ringe til os og få svar inden for 24 timer. 

For nogle bliver abonnementet et kort bekendtskab, imens de lige får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen eller bekræfter, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam. Lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats.

  1. Du starter med at booke en 20-minutters gratis kundetyperådgivning via linket i velkomstmailen
  2. I slutningen af rådgivningssamtalen vil du få adgang til alt kursusmaterialet om den valgte kundetype + få tilsendt en mail med den 100-siders print selv-PDF med de tilhørende opgaver.
  3. Herefter logger du ind og ser de 22 videoer (a ml. 5-45 minutters varighed) samt arbejder dig trin-for-trin igennem den online arbejdsbogs anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave, du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt, og hvor mange ressourcer du har til rådighed. For at støtte dig i processen modtager du hver uge en mail med en anbefaling til ugens opgaver, som tilsammen varer én time pr. uge.
  4. Efter 3 måneders medlemskab bliver du inviteret ind i et ERFA-forum (på Facebook). Derinde møder du medlemmer med samme kundetype og som følger samme materiale. Her kan du dele dit tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på et nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i forummet.
  5. Hver torsdag fra kl. 13-14 kan du stille os spørgsmål og få svar via den skriftlige og fortrolige live-chat.
  6. Herudover kan du deltage i den tilknyttede Facebookgruppe for ligestillede – og i de løbende live webinarer, som afholdes derinde. 

For nogle bliver abonnementet et kort bekendtskab, imens de lige får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen eller bekræfter, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam. Lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats.

BASIS er målrettet 100% til iværksættere, der ikke arbejder med andres markedsføring – såsom psykologer, VVS-mænd, konsulenter, webshopejere osv. UDVIDET er målrettet til ansatte og selvstændige, der arbejder fuldtid med markedsføringsopgaven.

Abonnementerne og redskaberne er relevante for alle typer virksomheder (B2B, B2C og B2G), uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet. Se det som en online marketingchef, der altid lige har den rette skabelon, en trin-for-trin-guide og kan give konstruktiv feedback, velfortjent ros og svar på kundetyperelaterede spørgsmål. 

Scroll til toppen
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.