KUNDETYPEUDDANNELSE ONLINE | SELVSTÆNDIGE

Bliv certificeret online i Emotionelle Kundetyper®

Med denne Kundetypeuddannelse får du opdateret dine faglige kompetencer med et forskningsbaseret, praktisk og jordnært segmenteringsværktøj. 

Som Kundetypeuddannet får du tilladelse til at rådgive, undervise, anvende metoden kommercielt samt kalde dig certificeret indenfor Emotionelle Kundetyper®*

*Metoden er varemærkeregistreret.

Hør Grafiker Laila Nygaard fortælle om hendes udbytte af kundetypeuddannelsen.

Kundetypeuddannelsen er især for selvstændige, der gerne vil:

Overblik over
uddannelsen

kundetype rådgivning
Sådan afvikles uddannelsen
Sådan afvikles uddannelsen

Næste online uddannelsesforløb starter den 3. april 2024

Alle dage afvikles online via Zoom, og veksler mellem oplæg, gruppearbejde i break-out rooms, pauser og debat i plenum.

Fire af dagene bliver automatisk optagede og kan efterfølgende genses (eller evt. ses på egen hånd).

Online materiale

Du får adgang til en online læringsplatform med bl.a. teorien bag kundetyperne, konkrete arbejdsbøger til alle fire kundetyper og 24 timers professionelt optaget videokursus.

På platformen finder du yderligere diverse markedsføringsmateriale og forskningsartikler.

Fysisk materiale

Du modtager fire fysiske arbejdsbøger om kundetyperne, hvor du får et grundigt indblik i den praktiske implementering af markedsføring, der matcher kundetypernes behov, motivation og præference. Bøgerne indeholder skabeloner, tjeklister, inspiration til grafisk layout, sociale medier, tekster m.v. Herudover får du en teorimappe samt diverse undervisningsredskaber.

Få vist dine nye kompetencer
Uddannelses-logoet

Du har mulighed for at vise “Kommende Kundetypeuddannet”-logoet allerede fra første dag på uddannelsen.

Efter en bestået eksamen kan du vælge at blive nævnt som leverandør på kundetyper.dk ud fra dine specifikke kompetenceområder. 

Uddannelseslogoet

Du får rettigheden til at anvende uddannelseslogoet i din markedsføring, så du kan synliggøre dine kompetencer indenfor Emotionelle Kundetyper® i dit professionelle virke. Derved vil du helt naturligt få nemmere ved at adskille dig fra konkurrenterne samt fastholde og tiltrække nye potentielle kunder.

Fagligt netværk

Efter uddannelsen kan du vælge at melde dig ind i Kundetypenetværket, som afholder mindst 11 særlige begivenheder årligt. Det giver dig et udbytterigt fagfællesskab med kundetypekollegaer, og du holder dig opdateret med de nyeste tendenser og viden om kundetyperne. Prisen er kr. 500,- pr. måned ekskl. moms, og der er ingen bindingsperiode.

MASTERCLASS | GRATIS

Få et smugkig på Kundetypeudannelsen

Få et smugkig på Kundetype-
udannelsen

Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.

Web_S206665

Hvad indeholder uddannelsen helt konkret?

Kundetypeuddannelsen  giver dig retten til at rådgive og undervise i Emotionelle Kundetyper®

Hvilke moduler
består uddannelsen af?

Sted: Online via Zoom.
Tid: 3. april fra kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

Vi starter med at få styr på alt det praktiske omkring forløbet, såsom den første hjemmeopgave: Din plan for at sikre implementeringen af din nye viden.

Herefter introduceres du for alt teorien og forskningen bag kundetyperne (bare rolig – det bliver hverken kedeligt eller svært, da Sanne Dollerup er god til at forklare dig alt det nødvendige). Se litteraturlisten bag teoridagen her. 

Du lærer f.eks. om:

  • Responssystemer 
  • Affektiv segmentering
  • Emotionsregulering
  • Identitetsfortællinger 
  • Possible Worlds 

Sidst men ikke mindst er det også på modul 1 vi får styr på ligheder og forskelle ift. persontyper og andre segmenteringsmetoder.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 30. april kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den røde kundetype.

På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den røde kundetype. Du bliver også introduceret til Brandhjulet og får en gennemgang af dette værdifulde værktøj med udgangspunkt i retningslinjerne til den røde kundetype.

Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de røde kundetyper køber, når et brand: 

  • er orienteret omkring trends, unikhed og æstetik.
  • har en international profil
  • tør at være provokerende.
  • anvender røde ord, billeder, grafik og video.
  • kommunikerer i de mest relevante røde markedsføringskanaler.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 1. maj kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

På denne dag får du en hel træningsdag om den røde kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål. 

Du lærer i praksis at: 

  • foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den røde kundetype.
  • identificere og udvikle UESP´erne til den røde kundetype.
  • designe røde koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
  • udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den røde kundetype. 

Du begynder også at øve dig i at udføre en kundetyperådgivning.

Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den røde kundetype – om et selvvalgt emne.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 4. juni kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den gule kundetype.

På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den gule kundetype. Du får også en gennemgang af Brandhjulet med udgangspunkt i retningslinjerne til den gule kundetype.

Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de gule kundetyper køber, når et brand: 

  • er orienteret omkring transformationshistorier, referencer og om-teksten.
  • tilbyder et fællesskab i forbindelse med købet.
  • er “det lette valg” iblandt konkurrenterne.
  • anvender gule ord, billeder, grafik og video.
  • kommunikerer i de mest relevante gule markedsføringskanaler.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 5. juni kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

På denne dag får du en hel træningsdag om den gule kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål. 

Du lærer i praksis at: 

  • foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den gule kundetype.
  • identificere og udvikle UESP´erne til den gule kundetype.
  • designe gule koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
  • udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den gule kundetype. 

Du øver dig fortsat på at udføre en kundetyperådgivning.

Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den gule kundetype – om et selvvalgt emne.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 13. august kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den blå kundetype.

På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den blå kundetype. Du får også en gennemgang af Brandhjulet med udgangspunkt i retningslinjerne til den blå kundetype.

Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de blå kundetyper køber, når et brand: 

  • er orienteret omkring testimonials, ekspertpositionering og networking.
  • inddeler produkterne I de rigtige levels
  • kommunikerer fremdrift.
  • anvender blå ord, billeder, grafik og video.
  • kommunikerer i de mest relevante blå markedsføringskanaler.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 14. august kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

På denne dag får du en hel træningsdag om den blå kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål. 

Du lærer i praksis at: 

  • foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den blå kundetype.
  • identificere og udvikle UESP´erne til den blå kundetype.
  • designe blå koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
  • udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den blå kundetype. 

Du øver fortsat på at udføre en kundetyperådgivning.

Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den blå kundetype – om et selvvalgt emne.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 10. september kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den grønne kundetype.

På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den grønne kundetype. Du får også en gennemgang af Brandhjulet med udgangspunkt i retningslinjerne til den grønne kundetype.

Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de grønne kundetyper køber, når et brand: 

  • er orienteret omkring kvalitetssikring, processen og lokal.
  • tager højde for tidsfaktoren
  • kommunikerer problembaseret
  • anvender grønne ord, billeder, grafik og video.
  • kommunikerer i de mest relevante grønne markedsføringskanaler.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 11. september kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

På denne dag får du en hel træningsdag om den grønne kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål. 

Du lærer i praksis at: 

  • foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den grønne kundetype.
  • identificere og udvikle UESP´erne til den grønne kundetype.
  • designe grønne koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
  • udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den grønne kundetype. 

Du træner kundetyperådgivning for sidste gang inden eksamen.

Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den grønne kundetype – om et selvvalgt emne.

Sted: Online via Zoom.
Tid: 9. oktober kl. 9.00 – 16.00.

Om dette modul:

  • Det sidste modul er eksamen, som foregår sammen med de andre på holdet. Det er en meget lærerig dag, hvor du ser, hvordan andre kombinerer de Emotionelle Kundetyper® med deres fagområde.
  • Du kan gå til eksamen, hvis du har afleveret og fået godkendt de fem hjemmeopgaver. 
  • Eksamen vurderes bestået/ikke-bestået efter en 30 minutters eksamination ved Sanne Dollerup og en censor fra Institut for Kundetyper, hvor du svarer på diverse spørgsmål, som du allerede har mødt tidligere på forløbet. 

 

Sådan bliver det efter uddannelsen

Med din dybe psykologiske indsigt i kundetypernes grundlæggende motivation og præference, kan du foretage analyser samt tilrettelægge salgsfremmende markedsføringsindsatser på et sikkert og velargumenteret grundlag.

Du bliver ekspert i emotionel kundeadfærd. 

Hvem er
uddannelsen til?

Kundetypeuddannelsen er en overbygning for dig, der ønsker at lære, hvordan du helt specifikt kombinerer dit eget fagområde med den nyeste forskningsbaserede viden om Emotionelle Kundetyper®.

Det er især relevant, hvis du er en salgs- eller marketingprofessionel såsom grafiker, fotograf, tekstforfatter, kommunikationsrådgiver, underviser, konsulent, forretningsudvikler, konceptudvikler, webdesigner, strategi- eller SoMe-specialist.

Mød dine undervisere

Web_S208559
Ph.D Sanne Dollerup

Ekstern lektor, forsker og grundlægger

E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39

Jannie Ilum Gade

Jannie Ilum Gade

Direktør, salgsspecialist og grundlægger

E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00

Portrætfotograf

Mathilde Vestergaard Jensen

Erhvervsforsker

E-mail: mvj@kundetyper.dk
Tlf.: 30 30 98 92

Praktisk for 2024-holdene

Online hold
for selvstændige

Fysisk hold i Aalborg
for selvstændige

Betalingsmodeller

For at sikre at din investering bliver rentabel tilbyder vi tre forskellige betalingsmodeller. Kontakt os på kontakt@kundetyper.dk for at få den ønskede aftale eller høre nærmere.

Ratebetalings-modellen

Den mest populære model er at betale uddannelsen i 20 eller 40 månedlige rater med en udbetaling på 10.000 kr. + moms. Denne model kan kombineres med de øvrige betalingsmodeller. 

Tilskuds-modellen

Denne model er relevant, hvis du er i målgruppen for legater, SMV-puljerne eller Iværksætter Danmarks Nextstep-pulje, hvor du kan søge tilskud. Dette kan lade sig gøre, fordi Kundetype-uddannelsen kan deles op i to separate moduler. Kontakt os for at høre nærmere om det praktiske, deadlines osv.

Den individuelle model

Er du ledig, eller har du et loft på uddannelsesbudgettet, så investeringen skal fordeles over flere år? Eller ønsker du forskellige betalere – så finder vi også ud af dette. Eksempelvis kan din arbejdsgiver betale et selvvalgt beløb nu, og resten kan betales af dig via Bruttolønsordningen i 40 månedlige rater. Endda med en skattemæssig besparelse.

FAQ - Hyppigt adspurgte spørgsmål og svar om Kundetypeuddannelsen

Videnskaben er ikke i tvivl:

Vi mennesker tager beslutninger baseret på vores emotionelle tilstand i kroppen. Hvis den er positiv, så øger det vores lyst til at købe.

Det øger samtidig sandsynligheden for interaktioner fx tilmeldinger til nyhedsbreve, likes på sociale medier, efterspørgsel på kaffemøder og henvendelser på messestand.

Derfor er det i 2024 nødvendigt, at du ved, hvordan du udformer markedsføring, der kommunikerer til følelserne.

Det handler om langt mere end at skrive tårevældende “om”-historier eller tage billeder af glade mennesker. At tale til følelserne kan også være at sende en potentiel kunde nogle velformulerede og grundige handelsbetingelser. Det er altså langt mere nuanceret end mange umiddelbart tror.

Derfor tør vi godt garantere, at du kommer til at bruge en efteruddannelse i Emotionelle Kundetyper®  resten af dit arbejdsliv. Det ændrer sig ikke bare fordi der kommer en ny lovgivning, at Google får en ny idé eller der kommet et nyt populært socialt medie.

At vi øger kundernes købelyst ved at modificere følelser i en positiv retning kommer ikke til at ændre sig. Det kommer heller ikke til at ændre sig, at vi har fire grundlæggende emotionelle responssystemer, når vi vælger at købe noget.

Med Kundetypeuddannelsen får du helt grundlæggende analytiske kompetencer, som du kan bruge i dit faglige arbejde som marketingprofessionel. Lige meget, hvad der sker.

Eksempelvis:

  • Hvis der kommer et nyt sociale medie, så kan du vurdere, om det er relevant for dine kunder.
  • Hvis det ikke længere er muligt for din kunde at annoncere på Google, så ved du, hvilke markedsføringskanaler, de skal vælge i stedet for.
  • Hvis din kunde ringer omkring en lancering af et nyt produkt, så ved du, om det vil passe ind i deres eksisterende produktsortiment, eller om det skal kommunikeres til en anden kundetype.
  • Hvis der kommer en ny teknologi (fx AI), så ved du, hvordan du skal navigere i det.

Med Kundetypeuddannelsen vil du desuden få færdigheder til at undervise og rådgive om Emotionelle Kundetyper®. Det vil dermed sikre en fælles grundforståelse med dine kunder, som kan skabe et solidt fundament for velgennemførte marketingprojekter.

Med Kundetypeuddannelsen får du mulighed for at udvide dit produktsortiment og tilbyde eksempelvis foredrag, oplæg, workshops, undervisningsforløb eller strategisk rådgivning med udgangspunkt i Emotionelle Kundetyper®.

Det vil sige, at du kan:

  • Holde foredrag i lokale netværk, hvor du får et beløb (priserne ligger typisk mellem 2.500 kr. + moms – 5.000 kr. + moms) for at undervise + du taler for potentielle kunder.
  • Holde foredrag/oplæg til diverse arrangementer (priserne ligger mellem 7.500 kr. + moms – 15.000 kr. + moms).
  • Sælge kundetyperådgivninger (priserne ligger mellem 1.500 kr. + moms – 9.500 kr. + moms).
  • Afholde workshops (priserne ligger mellem 17.500 kr. + moms – 24.000 kr. + moms).

Hvis du bare sælger tre workshops til 17.500 kr. + moms og tre kundetyperådgivninger til 4.500 kr. + moms, så har du allerede tjent investeringen hjem, og alt derefter er ren fortjeneste. 

Herudover er vores erfaring (baseret på tilbagemeldinger fra tidligere deltagere), at du også vil sælge flere af dine kerneydelser fx tekstforfatning, grafik, foto, planlægning, projektledelse, branding, længere strategiske forløb.

Med Kundetypeuddannelsen

  • får du et salgsargument vedrørende, at du eksempelvis kan lave tekster/grafik/billeder/hjemmesider/osv. til den røde, gule, blå og grønne kundetype.
  • bliver du hurtigere til at udføre dine opgaver, så du kan tage flere ordrer ind.
  • får du en viden, der gør, at du eventuelt kan tage en højere timepris, fordi du tilbyder noget “ekstra”.

Hvis du ved, at du gerne vil arbejde med kundetyper, men er i tvivl om du kommer til at bruge det eller om du får nok ud af det, så vil vi anbefale dig at starte med licensen.

Licensen koster 1200 kr. + moms pr måned og her får du:

  • Adgang til grundkurserne.
  • Adgang til opdateringerne.
  • Adgang til casearkivet.
  • 1 stk. månedlig kundetyperådgivning udført af os (den kan du give til dine kunder).
  • Ugentlig chatsupport torsdag kl. 13.00.
  • Mulighed for at booke én kundetyperådgivning pr. måned.

På den måde kan du afprøve, hvordan det vil være at arbejde professionelt med kundetyperne. 

Det bedste af det hele: Hvis du senere vælger at tage Kundetypeuddannelsen, så fratrækker vi de penge, du har brugt på licensen.

Så hvis du har været medlem i 10 måneder, så har du betalt 12.000 kr – og derfor bliver din pris tilsvarende mindre.

Du er også meget velkommen til at kontakte os på kontakt@kundetyper.dk, så vi kan hjælpe dig med at vurdere, om det kan bruges i din forretning (og hvordan det eventuelt kan bruges).

Kundetypeuddannelsen er planlagt med respekt for dit arbejdsliv, så du kan have et fuldtidsarbejde samtidig med, at du tager uddannelsen.

Du skal helt lavpraktisk afsætte:

  • 2-3 dage til læsning af undervisningsmateriale.
  • 10 dages undervisning.
  • 3-4 dage til opgaveskrivning.
  • 1 dag til at forberede eksamen.

Uddannelsen forløber over seks måneder, så det bliver 2,5-3 dage pr. måned, og en del af den tid kan du lægge når du vil (eksempelvis skrive opgave om søndagen eller læse artikler om aftenen). Fire af undervisningsgangene online kan også ses i en optaget version (frem for live).

Hvis du allerede har planlagt noget på en af undervisningsdagene eller der senere kommer noget i vejen (fx en vigtig kunde, et sygt barn, en kortsluttet computer), så optager vi undervisningen til dig. Det kan vi også gøre på de fysiske hold.

Du kan ringe direkte til Jannie Ilum Gade på 25153800 i tidsrummet 8.00-16.00 (send gerne en SMS, hvis hun ikke tager telefonen, så ringer hun dig op senere) eller sende os en mail på kontakt@kundetyper.dk, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Ja – det kan godt lade sig gøre.

Du kan ringe direkte til Jannie Ilum Gade på 25153800 i tidsrummet 8.00-16.00 (send gerne en SMS, hvis hun ikke tager telefonen, så ringer hun dig op senere) eller send os en mail på kontakt@kundetyper.dk, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Udtalelser
fra tidligere studerende

kundetyper_udtalelser1000

“Alene mens vi var i gang med Kundetypeuddannelsen solgte jeg for over 86.000 kr., som direkte kan tilskrives uddannelsen og min ekspertviden om kundetyper.”

Judith Højer Jensen
MarketingspecialistMarketingbasen

kundetyper_udtalelser1000

“I dag bruger jeg kundetyperne som et værktøj, og der er ingen af mine kunder, der slipper udenom. For design er et fag, hvor man nogle gange mangler et sprog og nogle fakta i forhold til de rigtige beslutninger.”

Bolette Obbekær
Webdesigner, Obbekær

kundetyper_udtalelser1000

Jeg kan rådgive mine kunder mere kvalificeret og træffe sikre valg i forhold til løsning af opgaverne. Det gør mit interne arbejde enklere og mere effektivt. Jeg går til nye opgaver på en anden og mere struktureret måde end ellers. Nu ved jeg, hvad jeg skal spørge om, for hurtigt at spore mig ind på opgaven.

Birgitte Schødte
Tekstforfatter, b-Logic.dk

kundetyper_udtalelser1000

“Kundetypeuddannelsen har givet mig grundig indsigt i, hvordan vi kan levere tingene til vores kundetype, og hvilke metoder og redskaber vi skal trække på for at rykke kunderne derhen, hvor vi kan hjælpe dem bedst muligt.”

Morten Vind-Visby
Indehaver, Nordens Osteopati

kundetyper_udtalelser1000

“Når jeg snakker med kunderne om strategisk positionering, så nævner jeg det ikke nødvendigvis med ord, men jeg tænker kundetyperne ind i det. Fordi når man bliver “stuck in the middle” i en strategisk position, så handler det jo om, at der er nogle logikker, som ikke harmonerer. Det er nogle logikker, jeg kender fra metoden om kundetyperne. Så nu kan jeg koble logikkerne meget mere sammen”

Sarah Appel
Beecon 

kundetyper_udtalelser1000

“Det er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen”-facon.”

Line Ida Abildgaard
Fotograf, LineIda.com

kundetyper_udtalelser1000

“Jeg vil anbefale Kundetypeuddannelsen til folk, som på en eller anden måde arbejder med andres markedsføring, formidling eller øvrig kommunikation.”

Jette Drøger
Indehaver, Websitterservice 

Sådan bruger
Jesper Hugh kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Jeg bruger kundetyperne hele vejen rundt. Altså jeg bruger kun kundetyperne i det her. Jeg tænker hele tiden, hvad er det for en kunde jeg står overfor. Hvad er budskabet, og hvad er det for en kunde?

For min forreting har det gjort det, at jeg har mere end mangedobbelt min omsætning, og jeg laver slet ikke noget markedsføring for mig selv – overhovedet! Kunderne kommer af sig selv.” 

Jesper Hugh
Marketingspecialist, E:fect

Jesper er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Laila Nygaard kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Til at starte med var jeg lidt bekymret for om det kunne betale sig. Ville jeg få nok ud af det? Fordi det var jo også nogle penge der skulle betales og det var også nogle dage der skulle bruges.

Men altså jeg havde tjent pengene hjem inden jeg var færdig med uddannelsen – og så giver det mig også bare en ro at arbejde med det.”

Laila Nygaard
Grafisk Designer, Nygaard Grafisk

Laila er uddannet i kundetyper

Sådan bruger
Rikke Dunne kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

Jeg har haft licensen til at skrive tekster ud fra Emotionelle Kundetyper i ét år nu, og jeg bruger det hver eneste dag, når jeg skriver tekster. 

Så tænkte jeg, at det var meget interessant at kunne rådgive mine egne kunder. Det er et udviklingspotentiale i min virksomhed, at jeg må rådgive mine egne kunder til valg af kundetype. 

Rikke Dunne
Visual assistent og tekstforfatter, Passion for projekter

Rikke startede med en licens og har derefter valgt at tage uddannelsen.

Sådan bruger
Kim Sangild kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Uanset om det er planneren, web-developeren, SoMe-specialisten eller projektlederen, så ved alle, hvad Emotionelle Kundetyper er. Når vi internt siger “en blå kunde”, så er ingen i tvivl om, hvilken type markedsføring der skal laves.  

For mig, er det her blevet meget mere en business case på – ja, vi betalte en sum penge for at få uddannelsen, men det er pebernødder i forhold til, hvad vi allerede har fået ind.

Kim Sangild 
CEO, Advicer

Kim er uddannet i kundetyper

Sådan bruger
Elisa Grauenkjær kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

Kundetypeuddannelsen gav mig det sidste, fordi man får hele dage sammen med andre, der tager uddannelsen og bliver sat i workshops med dem. Samtidig har du en underviser fra Institut for Kundetyper, der jo ved alt om det her. 

Du får mulighed for at stille spørgsmål, og sidde hele dagen og terpe det. Du kommer ned i alt det tekniske bag. 

Elisa Grauenkjær
Direktør, Vizuall

Elisa startede med en licens og har derefter valgt at tage uddannelsen.

Hvem er de tidligere
kundetypeuddannede?

Hvem er de tidligere
kundetype-
uddannede?

De fleste arbejder som salgs- eller marketingprofessionelle. 
Klik på “+” herunder for at blive klogere på, hvordan disse fordeler sig branchemæssigt. Herudover har vi også haft ejerledere, ansatte medarbejdere, ledige og erhvervskonsulenter på uddannelsen (som har kørt siden 2017).

Kundetypeuddannet_emblem
Scroll to Top