Sådan kommer du bedst i gang med at lære kundetyper

Cases & kundeudtalelser

Her kan du læse en samlet oversigt med cases og kundeudtalelser omkring metodens virkning, læringsplatformen og kundetypeuddannelsen

Denne forskel har fokus på én kundetype betydet

Læs om, hvad andre abonnenter har fået ud af at have adgang til læringsplatformen

“Vi er meget tilfredse med den professionelle tilgang, og vi er tilfredse med at få overblik over, hvad der virker i hverdagen – særligt nogle konkrete redskaber, som virker over for de grønne kundetyper. Vores medarbejdere har været positivt stemte, og det har været godt, at der er sat fokus på de grønnes præferencer – og hvad netop denne kundetype foretrækker. 

Effekten har været, at vi har fået en bekræftelse af, at når vi arbejder i én retning, så tiltrækker vi de kundetyper, vi sigter imod. Det bedste har været, at vi har kunnet ensrette vores kommunikation og fået en fællesnævner for alt, hvad vi gør i virksomheden.”

”Emotionelle Kundetyper og medlemsskabet er for mig et uvurderligt dynamisk værktøj. Virkelig godt tænkt og gennemarbejdet! Jeg er i fuld gang med at blive klogere og skarpere, og da jeg ikke har intentioner om også at få en lang uddannelse indenfor branding og markedsføring, er denne vej et super godt læringsværktøj, der nemt kan omsættes til min konkrete praksis. 

Desuden er responstiden hurtig og grundig, tak.”

”Kunderne kommer oftere af sig selv og bestiller selv det, de har brug for. Så kan vi bruge tiden på at hjælpe de kunder, der har købt vores produkt og forbedre produktet. Det betyder, at kunder bliver længere, og det er godt, når vi sælger abonnementer. 

Dejlige eksempler er når Eventyrsport, Spejdersport, Danmarks Statistik og forskellige ministerier af sig selv bestiller på hjemmesiden, uden at vi skal have fat i dem inden.”

“Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer”

“Med kundetypematerialets operationelle værktøjer, gode råd og spørgsmål til din markedsføring er det gennemtænkt, tydelig og klar kommunikation, der er nemt at overskue, som jeg derfor kun kan anbefale”.

“Onlinekurset er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen”-facon.”

”Kvaliteten af materialet er virkelig høj, og det var meget nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.” 

“Det er superlet at arbejde med i en travl hverdag. Faktisk bliver jeg næsten holdt i hånden gennem hele kurset. Hvis jeg kunne give det, fik kurset 100 stjerner”. 

peter junker

Peter Junker
Indehaver
Email Driven Marketing

“Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper”.

”Jeg har både fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare redskaber, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation.”

“Jeg elsker materialerne om kundetyper. Det er let at gå til og har sparet mig for masser af tid i min markedsføring, da jeg nu har fået en tydelig vejledning at gå efter og ikke længere behøver at prøve mig frem for at se, hvad der virker”.

”Materialet er virkelig gennemarbejdet og nemt at overskue. Derudover får man mulighed for at stille spørgsmål og få feedback både fra andre og fra Jannie og Sanne.”

 
Scroll til toppen

LÆR PÅ 1 DAG HVORDAN DU KAN BENYTTE KUNDETYPEMETODEN I NETOP DIN BRANCHE.

sanne dollerup lektor aau

- skal du med? Få ledige pladser.

Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.