Cases

Her kan du finde et udpluk af cases, som eksemplificerer, hvad kundetyperne gør. Kontakt os endelig for at høre om relatérbare cases indenfor din branche.

kundetyper pile
Lommebogen om Emotionelle Kundetyper

Sådan bruger
Laila Nygaard kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Til at starte med var jeg lidt bekymret for om det kunne betale sig, om jeg ville få noget ud af det og om jeg ville kunne bruge det til noget, fordi det var jo også nogle penge der skulle betales og det var også nogle dage der skulle bruges.

Men altså jeg havde tjent pengene hjem inden jeg var færdig med uddannelsen – og så giver det mig også bare en ro at arbejde med det.”

Laila Nygaard
Grafisk Designer, Nygaard Grafisk

Grafiker Laila Nygaard er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Jesper Hugh kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Jeg bruger kundetyperne hele vejen rundt. Altså jeg bruger kun kundetyperne i det her. Jeg tænker hele tiden, hvad er det for en kunde, jeg står overfor. Hvad er budskabet, og hvad er det for en kunde?

For min forretning har det gjort, at jeg har mere end mangedoblet min omsætning, og jeg laver slet ikke noget markedsføring for mig selv – overhovedet! Kunderne kommer af sig selv.” 

Jesper Hugh
Marketingspecialist, E:fect

Marketingspecialist Jesper Hugh er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Stefan Berg kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Hvis man kigger tilbage på tiden inden, at vi arbejdede med kundetyperne, jamen så stod vi jo i en frustration – der findes forskellige målgrupper, der findes forskellige produktsegmenter – men hvordan kan vi lave en fællesnævner for dem? Vi kom til at sige: “Hvad synes jeg?” 

Nu er det de grønne kunder. Der bruger vi et sprog og et ordbrug, som matcher ind i det, de vægter. Både selve ordene, men også det, der ligger bagved – med tryghed, relationer og kvalitet.”

Stefan Berg
Indehaver, Globaltools

Stefan Bergs og hans team fra Globaltools bruger kundetyperne i deres dagligdag. Globaltools leverandører til SoMe og SEO er enten licenstagere eller kundetypeuddannede.

Sådan bruger
Rikke Dunne kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

Jeg har haft licensen til at skrive tekster ud fra Emotionelle Kundetyper i et år nu. Jeg bruger det hver eneste dag.

Jeg skriver rigtig mange blogindlæg, nyhedsbreve og webtekster – og jeg bliver begejstret for at bruge kundetyper, fordi jeg kan se, at det virker. 

Når jeg er færdig med uddannelsen, så kan jeg løfte min virksomhed og mine ydelser til et højere niveau.”

Rikke Dunne
Virtuel assistent, Passion for Projekter

Virtuel assistent Rikke Dunne har en licens på kundetyper og er startet på Kundetypeuddannelsen i maj 2023. 

Sådan bruger
Mette Holmgaard kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

Så tænkte jeg, at nu prøver jeg det af. Og det må jeg sige, at det her virkelig er givet en gevinst. Det har betydet, at jeg er blevet meget mere skarp på, hvilken kunde jeg har.

Førhen, inden jeg begyndte at finde ud af kundetyper, der tror jeg bare, at jeg er sådan lidt talte til alle. Men nu stikker jeg ud, fordi jeg gør det samme hver gang.”

Mette Holmgaard
Ejer, Mette Holmgaard, Ledelses- & medarbejderudvikling

Mette Holmgaard har modtaget et individuelt rådgivningsforløb
hos Institut for Kundetyper.

Vi er blevet klogere på, hvad vi gjorde forkert…

”Nu føler jeg mig godt klædt på til, hvordan vi skal kommunikere og omtale Kreakassen. Vi havde en udfordring: Vi havde nogle kunder, vi ikke …

Naomi Gelman, direktør, Kreakassen
Læs mere

De kunder, der kommer nu, er lettere at stille tilfreds…

”Vi tog fat i Institut for Kundetyper, fordi vi havde brug for at blive meget klogere på, hvem vores kunder er. Indtil nu har vi …

Damir Stojkovic, Direktør, CCW
Læs mere

Jeg vil klart anbefale det til andre…

“Jeg kunne ligeså godt have brugt pengene på, at få Institut for Kundetyper til at hjælpe os, men jeg valgte at lære det selv, fordi …

Morten Vind-Visby, Direktør, Nordisk Osteopati
Læs mere
Scroll to Top