Referencer
Her kan du finde et udpluk af referencer fra tidligere kunder. Kontakt os endelig for at høre om vi har erfaring med at arbejde indenfor din branche.
Sådan bruger
Laila Nygaard kundetyperne
“Til at starte med var jeg lidt bekymret for om det kunne betale sig, om jeg ville få noget ud af det og om jeg ville kunne bruge det til noget, fordi det var jo også nogle penge der skulle betales og det var også nogle dage der skulle bruges.
Men altså jeg havde tjent pengene hjem inden jeg var færdig med uddannelsen – og så giver det mig også bare en ro at arbejde med det.”
Laila Nygaard
Grafisk Designer, Nygaard Grafisk
Grafiker Laila Nygaard er uddannet i kundetyper.
Sådan bruger
Jesper Hugh kundetyperne
“Jeg bruger kundetyperne hele vejen rundt. Altså jeg bruger kun kundetyperne i det her. Jeg tænker hele tiden, hvad er det for en kunde, jeg står overfor. Hvad er budskabet, og hvad er det for en kunde?
For min forretning har det gjort, at jeg har mere end mangedoblet min omsætning, og jeg laver slet ikke noget markedsføring for mig selv – overhovedet! Kunderne kommer af sig selv.”
Jesper Hugh
Marketingspecialist, E:fect
Marketingspecialist Jesper Hugh er uddannet i kundetyper.
Sådan bruger
Stefan Berg kundetyperne
“Hvis man kigger tilbage på tiden inden, at vi arbejdede med kundetyperne, jamen så stod vi jo i en frustration – der findes forskellige målgrupper, der findes forskellige produktsegmenter – men hvordan kan vi lave en fællesnævner for dem? Vi kom til at sige: “Hvad synes jeg?”
Nu er det de grønne kunder. Der bruger vi et sprog og et ordbrug, som matcher ind i det, de vægter. Både selve ordene, men også det, der ligger bagved – med tryghed, relationer og kvalitet.”
Stefan Berg
Indehaver, Globaltools
Stefan Berg og hans team fra Globaltool’s bruger kundetyperne i deres dagligdag. Globaltools leverandører til SoMe og SEO er enten licenstagere eller kundetypeuddannede.
Sådan bruger
Rikke Dunne kundetyperne
“Jeg har haft licensen til at skrive tekster ud fra Emotionelle Kundetyper i et år nu. Jeg bruger det hver eneste dag.
Jeg skriver rigtig mange blogindlæg, nyhedsbreve og webtekster – og jeg bliver begejstret for at bruge kundetyper, fordi jeg kan se, at det virker.
Når jeg er færdig med uddannelsen, så kan jeg løfte min virksomhed og mine ydelser til et højere niveau.”
Rikke Dunne
Virtuel assistent, Passion for Projekter
Virtuel assistent Rikke Dunne er uddannet i kundetyper.
Sådan bruger
Mette Holmgaard kundetyperne
“Så tænkte jeg, at nu prøver jeg det af. Og det må jeg sige, at det her virkelig er givet en gevinst. Det har betydet, at jeg er blevet meget mere skarp på, hvilken kunde jeg har.
Førhen, inden jeg begyndte at finde ud af kundetyper, der tror jeg bare, at jeg er sådan lidt talte til alle. Men nu stikker jeg ud, fordi jeg gør det samme hver gang.”
Mette Holmgaard
Ejer, Mette Holmgaard, Ledelses- & medarbejderudvikling
Mette Holmgaard har modtaget et individuelt rådgivningsforløb
hos Institut for Kundetyper.
Sådan bruger
Elisa Graunkjær kundetyperne
“Det var helt sikkert en indvending, jeg havde til at starte med, at jeg godt ved, hvordan mennesker er. Men jeg skulle huske, at mennesker er mange farver og godt kan skifte i løbet af dagen alt efter humør. Så den indvending fik jeg slået ihjel.
Da jeg havde licensen, var jeg stadigvæk lidt i tvivl om, hvordan det hang sammen. Så uddannelsen gjorde det sidste.”
Elisa Graunkjær
Ejer, Vizuall
Elisa Graunkjær er uddannet i kundetyper.
Sådan bruger
Advicer kundetyperne
“Vi besluttede at gå full-blown ind i det. Så uanset om det er planneren, webdeveloperen, SoMe-specialisten eller projektlederen, så skal alle vide, hvad er Emotionelle Kundetyper.
Det gør, at vi føler, vi kan rådgive vores kunder med mere end bare data og dermed få dem løftet op til et højere niveau.
Vi betalte en sum penge for uddannelsen, men det er pebernødder i forhold til, hvad vi allerede har fået ind.”
Kim Sangild
Administrerende direktør, Advicer
Reklamebureauet Advicer har fået uddannet adskillige ansatte.
Sådan bruger
Charlotte Pihl kundetyperne
“Det der med at få nuancerne i at se alle fire kundetyper gav bare et større perspektiv.
Til dagligt bruger jeg det hver dag. Hver evig eneste dag. Vi kigger meget mere på kunden som emotionel kundetype, og det er en helt anden måde at tænke på. Så der er en før og en efter i hele tanken i at kigge på sine kunder.”
Charlotte Pihl
Marketingansvarlig, Vesti Olsen
Charlotte Pihl er uddannet i kundetyper.
Nu ved Gitte, hvad hun skal med sin markedsføring
Anita ved altid, hvordan hun skal markedsføre sig effektivt
“Kundetyperne gør det nemmere at sige til og fra”
“Nu træffer jeg mere sikre beslutninger omkring markedsføring”
“Troede kundetyperne var gammel vin på nye flasker”
Derfor kommunikerer Sunset Boulevard til Den Blå Kundetype® i SunsetPLUS
Vi er kommet super godt fra start og vores gæster tager virkelig godt imod Sunset PLUS
Brancher
Institut for Kundetyper har stor erfaring med at hjælpe i mange forskellige brancher. Herunder kan du se eksempler på virksomheder, vi har hjulpet, fordelt på deres branche. Tryk på ‘+’ for at se eksemplerne.
Biketours Fyn
DCU
Jernbanemuseet
Hotel Hesselet
Avernakø Landhotel
Højhuset
Storhaven
Kafé Kamma
VisitAarhus
VisitMiddelfart
VisitSvendborg
VisitHerning
DestinationNORD
DestinationFYN
Aalborg Convention Bureau
Halkær Ådal
Procudan
Bilka
Sunset Boulevard
SushiMania
Fremco
Decoflame
Rais
NTF Aalborg
Floofers
Danlamp
Myway
Klub Vollmer
Skatteguiden
SignUp Academy
ECODEL (ERP-System)
Logimatic
Duka
Capana
Motorpower
Flexto
Iværksætteruddannelsen
Skolecoach
DGI
Idrætsmødet
Strong Curves
Anna Bogdanova
Salfarm
Virbac
Herlev kommune
Spar Nord
Nordjyske Bank
Sparekassen Thy
Storhaven
Hjulmand & Kaptain
Sankt Knuds Torv Advokaterne
Floradania
Nordisk
Signatur arkitekt
Erhvervsindretning.dk
Boligstil
Hydrema
Michael Wulff
Dit pulterkammer
Companyons
Frisørlauget
Business Rebild
Danmarks biblioteksforeninger
Nordjyllands Trafikselskab
Fandango
Nordcraft
Shoppen
Børneloppen
Børnenes kartel
Obsidian digital
Marketing Camp
E-handels konferencen
Email Summit
Globaltools
Svanebutikken
Picturingtheworld
Barlife
Mikkla
Websitterservice
Webstationen
Bolette Obbekær
Line Kirstine Suenaga
NextEdition
Kyvsgaard Kommunikation
Bæredygtig markedsføring
b-logic
Rebekka Hviid
Marketingbasen
Skarpt
Kant
Jackie Luzy
Skjoldby & Co
YES-marketing
Labelless media
Advicer
Vizuall
Jette Schrum
Line Abildgaard
Laila Versemann
Suhr grafik
Nygaard
Combina
TEJG
Tekstfokus
StineRoel.dk
AnnaMie.dk
Skrivekompagniet
Klientbutikken
Crosswalk
Passionforprojekter.dk
Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.