Referencer

Her kan du finde et udpluk af referencer fra tidligere kunder. Kontakt os endelig for at høre om vi har erfaring med at arbejde indenfor din branche.

kundetyper pile
Lommebogen om Emotionelle Kundetyper

Sådan bruger
Laila Nygaard kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Til at starte med var jeg lidt bekymret for om det kunne betale sig, om jeg ville få noget ud af det og om jeg ville kunne bruge det til noget, fordi det var jo også nogle penge der skulle betales og det var også nogle dage der skulle bruges.

Men altså jeg havde tjent pengene hjem inden jeg var færdig med uddannelsen – og så giver det mig også bare en ro at arbejde med det.”

Laila Nygaard
Grafisk Designer, Nygaard Grafisk

Grafiker Laila Nygaard er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Jesper Hugh kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Jeg bruger kundetyperne hele vejen rundt. Altså jeg bruger kun kundetyperne i det her. Jeg tænker hele tiden, hvad er det for en kunde, jeg står overfor. Hvad er budskabet, og hvad er det for en kunde?

For min forretning har det gjort, at jeg har mere end mangedoblet min omsætning, og jeg laver slet ikke noget markedsføring for mig selv – overhovedet! Kunderne kommer af sig selv.” 

Jesper Hugh
Marketingspecialist, E:fect

Marketingspecialist Jesper Hugh er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Stefan Berg kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Hvis man kigger tilbage på tiden inden, at vi arbejdede med kundetyperne, jamen så stod vi jo i en frustration – der findes forskellige målgrupper, der findes forskellige produktsegmenter – men hvordan kan vi lave en fællesnævner for dem? Vi kom til at sige: “Hvad synes jeg?” 

Nu er det de grønne kunder. Der bruger vi et sprog og et ordbrug, som matcher ind i det, de vægter. Både selve ordene, men også det, der ligger bagved – med tryghed, relationer og kvalitet.”

Stefan Berg
Indehaver, Globaltools

Stefan Berg og hans team fra Globaltool’s bruger kundetyperne i deres dagligdag. Globaltools leverandører til SoMe og SEO er enten licenstagere eller kundetypeuddannede.

Sådan bruger
Rikke Dunne kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

Jeg har haft licensen til at skrive tekster ud fra Emotionelle Kundetyper i et år nu. Jeg bruger det hver eneste dag.

Jeg skriver rigtig mange blogindlæg, nyhedsbreve og webtekster – og jeg bliver begejstret for at bruge kundetyper, fordi jeg kan se, at det virker. 

Når jeg er færdig med uddannelsen, så kan jeg løfte min virksomhed og mine ydelser til et højere niveau.”

Rikke Dunne
Virtuel assistent, Passion for Projekter

Virtuel assistent Rikke Dunne er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Mette Holmgaard kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

Så tænkte jeg, at nu prøver jeg det af. Og det må jeg sige, at det her virkelig er givet en gevinst. Det har betydet, at jeg er blevet meget mere skarp på, hvilken kunde jeg har.

Førhen, inden jeg begyndte at finde ud af kundetyper, der tror jeg bare, at jeg er sådan lidt talte til alle. Men nu stikker jeg ud, fordi jeg gør det samme hver gang.”

Mette Holmgaard
Ejer, Mette Holmgaard, Ledelses- & medarbejderudvikling

Mette Holmgaard har modtaget et individuelt rådgivningsforløb
hos Institut for Kundetyper.

Sådan bruger
Elisa Graunkjær kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Det var helt sikkert en indvending, jeg havde til at starte med, at jeg godt ved, hvordan mennesker er. Men jeg skulle huske, at mennesker er mange farver og godt kan skifte i løbet af dagen alt efter humør. Så den indvending fik jeg slået ihjel.

Da jeg havde licensen, var jeg stadigvæk lidt i tvivl om, hvordan det hang sammen. Så uddannelsen gjorde det sidste.”

Elisa Graunkjær
Ejer, Vizuall

Elisa Graunkjær er uddannet i kundetyper.

Sådan bruger
Advicer kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Vi besluttede at gå full-blown ind i det. Så uanset om det er planneren, webdeveloperen, SoMe-specialisten eller projektlederen, så skal alle vide, hvad er Emotionelle Kundetyper.

Det gør, at vi føler, vi kan rådgive vores kunder med mere end bare data og dermed få dem løftet op til et højere niveau.

Vi betalte en sum penge for uddannelsen, men det er pebernødder i forhold til, hvad vi allerede har fået ind.”

Kim Sangild
Administrerende direktør, Advicer

Reklamebureauet Advicer har fået uddannet adskillige ansatte.

Sådan bruger
Charlotte Pihl kundetyperne

kundetyper_udtalelser1000

“Det der med at få nuancerne i at se alle fire kundetyper gav bare et større perspektiv.

Til dagligt bruger jeg det hver dag. Hver evig eneste dag. Vi kigger meget mere på kunden som emotionel kundetype, og det er en helt anden måde at tænke på. Så der er en før og en efter i hele tanken i at kigge på sine kunder.”

Charlotte Pihl
Marketingansvarlig, Vesti Olsen

Charlotte Pihl er uddannet i kundetyper.

Nu ved Gitte, hvad hun skal med sin markedsføring

Gitte Boesen sidder til daglig og driver sin en-kvindes-virksomhed, Gitte Boesen, hvor hun tilbyder kvinder forskellige forløb med det formål at opnå et varigt vægttab ...
Læs mere

Anita ved altid, hvordan hun skal markedsføre sig effektivt

Hun har efterhånden hjulpet mere end 3000 kunder med både små og store projekter. Anita har fulgt Institut for Kundetypers udvikling på sidelinjen gennem flere ...
Anita Wodstrup Madsen er indretningskonsulent og har i 18 år arbejdet professionelt med indretning til private og erhverv.
Læs mere

“Kundetyperne gør det nemmere at sige til og fra”

Kundetyperne får det til at virke. Kunne det virkelig være rigtigt at kundetyperne får det til at virke og det bliver nemmer at få kunder? ...
Susan Murphy Lamprecht, selvstændig indehaver af virksomheden Murphy Technical Text
Læs mere

“Nu træffer jeg mere sikre beslutninger omkring markedsføring”

Jeg blev skarp på min og mine kunders målgruppe “Jeg har altid vidst, at jeg skulle være skarp på min og mine kunders målgruppe. Men jeg ...
Anna Mie Skovdal, Selvstændig tekstforfatter, oversætter og redaktør
Læs mere

“Troede kundetyperne var gammel vin på nye flasker”

3 år.  Så lang tid gik der fra Morten Kyvsgaard, indehaver af Kyvsgaard Kommunikation, der beskæftiger sig med online annoncering og strategi, gik fra at ...
Morten Kyvsgaard, Indehaver af Kyvsgaard Kommunikation
Læs mere

Derfor kommunikerer Sunset Boulevard til Den Blå Kundetype® i SunsetPLUS

Sunset Boulevard har som den første danske fastfood-kæde lanceret en abonnementsforretning. Gæsterne kan ved en fast månedlig betaling få rabat på deres måltid.  Konceptet hedder ...
Sanne Dollerup, forsker og partner, Institut for Kundetyper
Læs mere

Vi er kommet super godt fra start og vores gæster tager virkelig godt imod Sunset PLUS

”Vi er kommet super godt fra start og vores gæster tager virkelig godt imod SunsetPLUS. Det har været et super lærerigt forløb, hvor jeg for ...
Stephanie Andersen, Commercial Manager i SUNSET BOULEVARD
Læs mere

Brancher

Institut for Kundetyper har stor erfaring med at hjælpe i mange forskellige brancher. Herunder kan du se eksempler på virksomheder, vi har hjulpet, fordelt på deres branche.  Tryk på ‘+’ for at se eksemplerne.

kundetyper pile
Lommebogen om Emotionelle Kundetyper

Biketours Fyn
DCU
Jernbanemuseet
Hotel Hesselet
Avernakø Landhotel
Højhuset
Storhaven
Kafé Kamma

VisitAarhus
VisitMiddelfart
VisitSvendborg
VisitHerning
DestinationNORD
DestinationFYN
Aalborg Convention Bureau

Halkær Ådal
Procudan
Bilka
Sunset Boulevard
SushiMania

Fremco
Decoflame
Rais
NTF Aalborg
Floofers
Danlamp

Myway
Klub Vollmer
Skatteguiden
SignUp Academy

ECODEL (ERP-System)
Logimatic
Duka
Capana

Motorpower
Flexto

Iværksætteruddannelsen
Skolecoach

DGI
Idrætsmødet
Strong Curves
Anna Bogdanova

Salfarm
Virbac

Herlev kommune

Spar Nord
Nordjyske Bank
Sparekassen Thy

Storhaven

Hjulmand & Kaptain
Sankt Knuds Torv Advokaterne

Floradania

Nordisk

Signatur arkitekt
Erhvervsindretning.dk
Boligstil

Hydrema

Michael Wulff

Dit pulterkammer
Companyons

Frisørlauget
Business Rebild
Danmarks biblioteksforeninger

Nordjyllands Trafikselskab

Fandango
Nordcraft
Shoppen
Børneloppen
Børnenes kartel

Obsidian digital
Marketing Camp
E-handels konferencen
Email Summit

Globaltools
Svanebutikken
Picturingtheworld
Barlife
Mikkla

Websitterservice
Webstationen

Bolette Obbekær
Line Kirstine Suenaga
NextEdition
Kyvsgaard Kommunikation 
Bæredygtig markedsføring
b-logic 
Rebekka Hviid
Marketingbasen 
Skarpt
Kant
Jackie Luzy
Skjoldby & Co
YES-marketing
Labelless media
Advicer
Vizuall

Jette Schrum
Line Abildgaard
Laila Versemann

Suhr grafik
Nygaard
Combina
TEJG

Tekstfokus
StineRoel.dk 
AnnaMie.dk
Skrivekompagniet

Klientbutikken
Crosswalk
Passionforprojekter.dk

Scroll to Top