MasterClass Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Webinar
Alle
ChatGPT
Grafiske designere
Influencer marketing
Sælgere
Tekstforfattere og content creators
Trends
Video
MasterClass
Alle
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Hold
Alle
Forår 2024, Aalborg-holdet
Efterår 2025
Forår 2025
Efterår 2024
Forår 2024, Online-holdet
Kundetypenetværk
Alle
Kundetypenetværksdag
Nørddage
Dagskursus
Alle
Den blå kundetype
Den grønne kundetype
Den gule kundetype
Den røde kundetype
Introduktionskursus
Alle
Introduktion til Emotionelle Kundetyper
December
Ons18dec9:00Ons10:30MasterClassFå et smugkig på Kundetypeuddannelsen9:00 - 10:30 ZoomPris:Gratis
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen? Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen?
Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
Vores MasterClasses bliver afholdt med et begrænset antal deltagere, så der er god mulighed for få svar på dine spørgsmål undervejs.
Har du lyst til at deltage med kamera på vores online møder, så er du velkommen til det, men det er ikke et krav.
MasterClass om Kundetypeuddannelsen er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.
Program for MasterClass:
- Velkommen til MasterClass –Kort præsentationsrunde.
- Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
- Possible Worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag metoden om kundetyperne.
- Omvendt-metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale kundetype. Denne metode er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
- Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
- Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
- Spørgsmål og svar om uddannelsen – Få svar på alle dine spørgsmål.
Tidspunkt
(Onsdag) 9:00 - 10:30
Lokation
Zoom
Januar
Ons22jan9:00Ons10:30MasterClassFå et smugkig på Kundetypeuddannelsen9:00 - 10:30 ZoomPris:Gratis
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen? Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen?
Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
Vores MasterClasses bliver afholdt med et begrænset antal deltagere, så der er god mulighed for få svar på dine spørgsmål undervejs.
Har du lyst til at deltage med kamera på vores online møder, så er du velkommen til det, men det er ikke et krav.
MasterClass om Kundetypeuddannelsen er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.
Program for MasterClass:
- Velkommen til MasterClass –Kort præsentationsrunde.
- Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
- Possible Worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag metoden om kundetyperne.
- Omvendt-metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale kundetype. Denne metode er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
- Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
- Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
- Spørgsmål og svar om uddannelsen – Få svar på alle dine spørgsmål.
Tidspunkt
(Onsdag) 9:00 - 10:30
Lokation
Zoom
Februar
Ons19feb9:00Ons10:30MasterClassFå et smugkig på Kundetypeuddannelsen9:00 - 10:30 ZoomPris:Gratis
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen? Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen?
Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
Vores MasterClasses bliver afholdt med et begrænset antal deltagere, så der er god mulighed for få svar på dine spørgsmål undervejs.
Har du lyst til at deltage med kamera på vores online møder, så er du velkommen til det, men det er ikke et krav.
MasterClass om Kundetypeuddannelsen er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.
Program for MasterClass:
- Velkommen til MasterClass –Kort præsentationsrunde.
- Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
- Possible Worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag metoden om kundetyperne.
- Omvendt-metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale kundetype. Denne metode er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
- Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
- Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
- Spørgsmål og svar om uddannelsen – Få svar på alle dine spørgsmål.
Tidspunkt
(Onsdag) 9:00 - 10:30
Lokation
Zoom
Marts
Tirs04mar9:00Tirs10:30MasterClassFå et smugkig på Kundetypeuddannelsen9:00 - 10:30 ZoomPris:Gratis
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen? Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen?
Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
Vores MasterClasses bliver afholdt med et begrænset antal deltagere, så der er god mulighed for få svar på dine spørgsmål undervejs.
Har du lyst til at deltage med kamera på vores online møder, så er du velkommen til det, men det er ikke et krav.
MasterClass om Kundetypeuddannelsen er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.
Program for MasterClass:
- Velkommen til MasterClass –Kort præsentationsrunde.
- Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
- Possible Worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag metoden om kundetyperne.
- Omvendt-metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale kundetype. Denne metode er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
- Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
- Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
- Spørgsmål og svar om uddannelsen – Få svar på alle dine spørgsmål.
Tidspunkt
(Tirsdag) 9:00 - 10:30
Lokation
Zoom
Tirs18mar9:00Tirs10:30MasterClassFå et smugkig på Kundetypeuddannelsen9:00 - 10:30 ZoomPris:Gratis
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen? Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen?
Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
Vores MasterClasses bliver afholdt med et begrænset antal deltagere, så der er god mulighed for få svar på dine spørgsmål undervejs.
Har du lyst til at deltage med kamera på vores online møder, så er du velkommen til det, men det er ikke et krav.
MasterClass om Kundetypeuddannelsen er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.
Program for MasterClass:
- Velkommen til MasterClass –Kort præsentationsrunde.
- Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
- Possible Worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag metoden om kundetyperne.
- Omvendt-metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale kundetype. Denne metode er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
- Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
- Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
- Spørgsmål og svar om uddannelsen – Få svar på alle dine spørgsmål.
Tidspunkt
(Tirsdag) 9:00 - 10:30
Lokation
Zoom
April
Ons02apr9:00Ons10:30MasterClassFå et smugkig på Kundetypeuddannelsen9:00 - 10:30 ZoomPris:Gratis
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen? Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet
Begivenhedsdetaljer
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Overvejer du at deltage på Kundetypeuddannelsen?
Kom med til vores MasterClass og få et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
Vores MasterClasses bliver afholdt med et begrænset antal deltagere, så der er god mulighed for få svar på dine spørgsmål undervejs.
Har du lyst til at deltage med kamera på vores online møder, så er du velkommen til det, men det er ikke et krav.
MasterClass om Kundetypeuddannelsen er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.
Program for MasterClass:
- Velkommen til MasterClass –Kort præsentationsrunde.
- Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
- Possible Worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag metoden om kundetyperne.
- Omvendt-metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale kundetype. Denne metode er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
- Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
- Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
- Spørgsmål og svar om uddannelsen – Få svar på alle dine spørgsmål.
Tidspunkt
(Onsdag) 9:00 - 10:30
Lokation
Zoom