Pris 1.500 kr. + moms
Webinar
Alle
ChatGPT
Grafiske designere
Influencer marketing
Sælgere
Tekstforfattere og content creators
Video
MasterClass
Alle
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Hold
Alle
Forår 2024, Aalborg-holdet
Efterår 2024
Forår 2024, Online-holdet
Kundetypenetværk
Alle
Kundetypenetværksdag
Nørddage
Dagskursus
Alle
Den blå kundetype
Den grønne kundetype
Den gule kundetype
Den røde kundetype
Introduktionskursus
Alle
Introduktion til Emotionelle Kundetyper
November
Begivenhedsdetaljer
Introduktion til Emotionelle Kundetyper På kurset lærer du om købsadfærd, og hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet for at øge salget. En formiddag fra kl. 9.00-12.00. På kurset får du viden om, hvad
Begivenhedsdetaljer
Introduktion til Emotionelle Kundetyper
På kurset lærer du om købsadfærd, og hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet for at øge salget. En formiddag fra kl. 9.00-12.00.
På kurset får du viden om, hvad Emotionelle Kundetyper er, hvordan det kan bruge i praksis og de fire emotionelle kundetypers købsmotivation.
På kursusdagen får du:
- En grundlæggende forståelse for emotionel markedsføring og købsadfærd.
- Indblik i de fire emotionelle Kundetyper og deres karakteriska i en købssituation.
- Introduktion til branding til de fire kundetyper.
- Konkrete eksempler – både med fokus på b2b og b2c
Læs mere om introduktionskurset ved at klikke her.
Tidspunkt
(Onsdag) 9:00 - 12:00
Lokation
Zoom
Vært
Mathilde Vestergaard Jensen
December
Begivenhedsdetaljer
Introduktion til Emotionelle Kundetyper På kurset lærer du om købsadfærd, og hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet for at øge salget. En formiddag fra kl. 9.00-12.00. På kurset får du viden om, hvad
Begivenhedsdetaljer
Introduktion til Emotionelle Kundetyper
På kurset lærer du om købsadfærd, og hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet for at øge salget. En formiddag fra kl. 9.00-12.00.
På kurset får du viden om, hvad Emotionelle Kundetyper er, hvordan det kan bruge i praksis og de fire emotionelle kundetypers købsmotivation.
På kursusdagen får du:
- En grundlæggende forståelse for emotionel markedsføring og købsadfærd.
- Indblik i de fire emotionelle Kundetyper og deres karakteriska i en købssituation.
- Introduktion til branding til de fire kundetyper.
- Konkrete eksempler – både med fokus på b2b og b2c
Læs mere om introduktionskurset ved at klikke her.
Tidspunkt
(Mandag) 9:00 - 12:00
Lokation
Zoom